Aktualności

07.10.2020

Instruktaże do podstawowych funkcji Aplikacji Teams

Szanowni Państwo, w ramach tworzenia instrukcji do systemów używanych na UPJP2 przygotowaliśmy pierwsze instruktaże w formie nagrań wideo, są to wprowadzenia do podstawowych funkcji Aplikacji Teams, przydatnych z punktu widzenia wykładowców. Z poważaniem, Piotr Gruszczyński

03.09.2020

STUDENCI 1 roku - KOMUNIKAT - oryginały dokumentów

Szanowni Państwo! Gratulujemy i witamy w gronie Społeczności UPJPII! W związku z trwającym stanem epidemii kontakt z sekretariatem IDIKS możliwy jest drogą mailową - odpowiednio: dm@upjp2.edu.pl (Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie) kpw@upjp2.edu.pl (Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations) idiks@upjp2.edu.pl (Dziennikarstwo i komunikacja społeczna) oraz telefonicznie od poniedziałku do czwartku w godz. 11.00-13.00

19.07.2020

Zmarł Tato ks. prof. dra hab. Wojciecha Misztala

Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej z głębokim żalem przyjął informację o śmierci Taty ks. prof. dra hab. Wojciecha Misztala, Kierownika Katedry Duchowości Mediów i Relacji Społecznych. Ożywieni wiarą w zmartwychwstanie kierujemy nasze modlitwy do Dobrego Ojca, by przyjął Go do swojego domu. Czcigodnego Księdza Profesora ogarniamy zaś naszym modlitewnym wsparciem, składając najszczersze wyrazy współczucia.

01.07.2020

DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA - rekrutacja 2020/2021

Studia kierunkowe dziennikarstwo i komunikacja społeczna przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego dziennikarstwa oraz innowacyjnego komunikowania społecznego z wykorzystaniem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych...

01.07.2020

DIGITAL MEDIA – KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE - Nowy kierunek studiów I stopnia - rekrutacja-2020-2021

Studia kierunkowe Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie przygotowują specjalistów w zakresie kreatywnego wykorzystania nowych technologii cyfrowych w obszarach kreatywności wirtualnej, analityki sieci oraz digital biznes.

01.07.2020

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE – REKLAMA, BRANDING, PUBLIC RELATIONS - Nowy kierunek studiów II stopnia - rekrutacja-2020-2021

Studia kierunkowe Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w trzech specjalnościach: reklama i branding, public relations i projektowanie promocyjne.

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Na stronach internetowych Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJPII w Krakowie stosowane są pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.

Zapisano