Aktualności

DIGITAL MEDIA – KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE - Nowy kierunek studiów I stopnia - rekrutacja-2020-2021

01.07.2020
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie to nowy kierunek studiów I stopnia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.

 

Nowe specjalności!

Studia kierunkowe Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie przygotowują specjalistów w zakresie kreatywnego wykorzystania nowych technologii cyfrowych w mediach i komunikowaniu w trzech specjalnościach:

  • kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design,
  • analityka sieci – big data, SEO, performance marketing,
  • digital biznes – tworzenie, ekonomia i zarządzanie.

 

Nowe kompetencje!

Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • poznania nowych technologii medialno-komunikacyjnych,
  • wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu,
  • kreatywności wirtualnej poprzez innowacyjne aplikacje,
  • analityki sieci przy pomocy nowoczesnych narzędzi np. big data, SEO, SMM,
  • nowoczesnych metod badania użytkowania mediów, np. eyetracking i biofeedback, dla celów performance marketing,
  • funkcjonalności i i użyteczności social media,
  • tworzenia, ekonomii i zarządzania digital biznes.

 

Nowe przestrzenie zawodowe!

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

  • media cyfrowe,
  • agencje kreatywne, eventowe,
  • studia i laboratoria kreatywności wirtualnej,
  • sieciowe technologie komunikacyjne,
  • analityka sieci dla celów promocyjno-marketingowych i digital marketing,
  • własne cyfrowe startupy i e-biznes,
  • zarządzanie i ekonomia digital biznes.

 

Warto u nas studiować!

Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:

  • wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
  • dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
  • mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
  • dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
  • wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego,
  • przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
  • u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!

Zapraszamy do rekrutacji na studia pierwszego stopnia digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie.

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Na stronach internetowych Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJPII w Krakowie stosowane są pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.

Zapisano