Zarządzanie w mediach i kulturze
PLANOWANE STUDIA PODYPLOMOWE
Podyplomowe studia zarządzania w mediach i kulturze przewidziane są dla:
- Menadżerów mediów średniego i niższego szczebla:
- chcących dokonać weryfikacji stosowanych przez siebie metod zarządzania i zaznajomić się z panującymi obecnie trendami,
- nieposiadających potwierdzenia swojej wiedzy i doświadczenia w formie dyplomu. - Absolwentów różnych kierunków interesujących się podjęciem pracy jako osoba zarządzająca w szeroko rozumianej branży medialnej i kultury.
- Pracowników domów kultury, świetlic, bibliotek, muzeów poszukujących wiedzy i umiejętności potrzebnych do zarządzania nimi zarówno w środowisku wewnętrznym jak i zewnętrznym.
- Przedstawicieli firm, instytucji i samorządów terytorialnych, dysponujących komórkami promocji i marketingu budujących markę w mediach.
Celem studiów jest zapoznanie ze współczesnymi modelami zarządzania, jak również konfrontacja zdobytej wiedzy teoretycznej z jej implementacją w praktyce. Studia obejmują zarówno treści ekonomiczne, prawne czy techniczne jak i odnoszące się do zarządzania osobami, projektami, wydarzeniami kulturalnymi czy wizerunkiem. Ważnym celem jest zbudowanie pomostu między instytucjami zaufania publicznego, jakim są media, a światem biznesu, w którym one działają.