Kreatywność w social media

upjp2_podpl_1280x500_wns10.jpg

 

PLANOWANE STUDIA PODYPLOMOWE

Podyplomowe studia kreatywność w Social Media mają służyć praktycznemu przygotowaniu do kreatywnej pracy dziennikarskiej w social media. Zbudowane są wokół czterech zespołów kompetencji niezbędnych w wykorzystaniu twórczym narzędzi, jakie dostarczają współczesne media społecznościowe:

  • Kompetencje operacyjne – posługiwanie się narzędziami social media.
  • Kompetencje analityczne – znajomość narzędzi analizy sieci i social media.
  • Kompetencje organizacyjne – umiejętność organizacji pracy i nadzoru nad zespołami kreatywnymi.
  • Kompetencje kreatywne – rozwinięcie umiejętności twórczego myślenia i szeroko rozumianej kreatywności.

Program studiów jest zgodny z wytycznymi KRK i PRK dotyczącymi uczenia się przez całe życie.

 

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Na stronach internetowych Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJPII w Krakowie stosowane są pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.

Zapisano