Aktualności

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE – REKLAMA, BRANDING, PUBLIC RELATIONS - Nowy kierunek studiów II stopnia - rekrutacja-2020-2021

01.07.2020
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to nowy kierunek studiów II stopnia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.

Nowe specjalności!

Studia kierunkowe Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w trzech specjalnościach:

  • reklama i branding,
  • public relations,
  • projektowanie promocyjne.

Nowe kompetencje!

Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
  • poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,
  • strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,
  • projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,
  • badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

Nowe przestrzenie zawodowe!

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

  • reklama, branding i marketing medialny,
  • public relations i doradztwo wizerunkowe,
  • agencje kreatywne i eventowe,
  • trening i coaching komunikowania wizerunkowego,
  • organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi,
  • projektowanie promocyjne, graficzne, DTP i grafika komputerowa,
  • e-public relations, e-marketing.

 

Warto u nas studiować!

Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:

  • wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
  • dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
  • mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
  • dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
  • wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego,
  • przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
  • u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!

Zapraszamy do rekrutacji na studia drugiego stopnia komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Na stronach internetowych Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJPII w Krakowie stosowane są pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.

Zapisano