Aktualności
KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE – REKLAMA, BRANDING, PUBLIC RELATIONS - Nowy kierunek studiów II stopnia - rekrutacja-2020-2021
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to nowy kierunek studiów II stopnia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.
Nowe specjalności!
Studia kierunkowe Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w trzech specjalnościach:
- reklama i branding,
- public relations,
- projektowanie promocyjne.
Nowe kompetencje!
Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:
- promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
- poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,
- strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,
- projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,
- badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.
Nowe przestrzenie zawodowe!
Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:
- reklama, branding i marketing medialny,
- public relations i doradztwo wizerunkowe,
- agencje kreatywne i eventowe,
- trening i coaching komunikowania wizerunkowego,
- organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi,
- projektowanie promocyjne, graficzne, DTP i grafika komputerowa,
- e-public relations, e-marketing.
Warto u nas studiować!
Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:
- wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
- dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
- mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
- dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
- wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego,
- przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
- u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!