Aktualności

Fundraising w praktyce – studenci profesjonalnie wspierają szczytne cele!

13.06.2023

Z dumą można napisać o nadprogramowym zaangażowaniu 2 grup studentów, którzy w ramach zajęć z Fundraisingu zrealizowali projekty charytatywne, wymagające nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim silnej woli, zmotywowania, zaangażowania i czasu! Tych nie zabrakło, mimo obowiązków i pilnych terminów.

1. Projekt fundraisingowy Studenci dla Dzieci: https://www.facebook.com/profile.php?id=100091988772267

„Pamiętacie swoje dzieciństwo? Jak wracaliście do domu, a w kuchni stał obiad, który możecie zjeść, wygodne łóżko do spania i rodzice, którzy gotowi są zrobić dla was wszystko? Wyobrażacie sobie, że to rozpada się z dnia na dzień jak domek z kart? Niestety, dla dzieci w Ukrainie to obecnie rzeczywistość.”

– tak rozpoczyna się apel studentów z kierunku Komunikowanie Promocyjno-Wizerunkowe, Reklama, Branding, Public Relations na rzecz Centrum Św. Marcina oraz remontu placu zabaw w Fastowie na Ukrainie.

W ramach akcji studenci zorganizowali:

- kampanię promocyjną w social mediach: Instagram, TikTok, Facebook (video, grafika), - zbiórkę internetową na rzutka.pl: https://zrzutka.pl/pbhyxr (nadal otwarta, można wspierać)

- koncert charytatywny wraz z aukcją na rzecz remontu placu – 2.06.2023.

Do akcji, oprócz grupy studentów „Studenci dla Dzieci” włączyli się także: - właściciele Klubu Tu i Ówdzie oddając przestrzeń koncertową bezpłatnie, - zespoły muzyczne RollHour i Kapitan Żyroskop, - donatorzy fantów licytowanych podczas aukcji: artyści, muzycy, studenci oraz JE ks. Rektor Uniwersytetu Jana Pawła II przekazując pióro wieczne, teczkę oraz możliwość wspólnej kolacji! A liczba fantów wylicytowanych podczas koncertu to 36 przedmiotów!

Podczas koncertu zebrano 3 399 zł: z biletów wstępu 1 173 zł, z aukcji 2 226 zł.

2. Projekt fundraisingowy: Wspieramy Dom Dla Niechcianych Uczuć i Dzień Rodzicielstwa Zastępczego: https://fb.watch/l6xE0-9j5R/

Studenci III roku Digital Media - Kreatywność, Analiza, Zarządzanie wyrazili swoje umiejętności, a nade wszystko empatię i zaangażowanie wspierając inicjatywę o nazwie Dom dla Niechcianych Uczuć prowadzoną od 2018 roku przez Koło Studentów UPJPII. Projekt złożony był z 2 modułów: 1. wsparcie działań ds. darowizn: budowa bazy darczyńców, przygotowanie listu do darczyńcy, materiałów promocyjnych oraz komunikacja z darczyńcą,

2. wsparcie działań PR: przygotowanie autorskiego video promocyjnego.

Obydwie grupy z sukcesem zrealizowały zaplanowane działania, wspierając i promując działania związane z rodzicielstwem zastępczym, ze studencką inicjatywą Dom dla Niechcianych Uczuć oraz z obchodami ogólnopolskiego Dnia Rodzicielstwa Zastępczego (30 maja): https://www.facebook.com/domdlaniechcianychuczuc.

Gratulujemy wszystkim uczestnikom: pomysłodawcom i organizatorom za podjęcie się wyzwań, za zaangażowanie oraz motywowanie innych do działań na rzecz szczytnych celów!

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Na stronach internetowych Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJPII w Krakowie stosowane są pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.

Zapisano