Aktualności
dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin laureatką Nagrody im. dr. Pawła Stępki
Z radością przyjęliśmy wiadomość, że Pani dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin otrzymała Nagrodę im. dr. Pawła Stępki przyznaną przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. W kategorii: „najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe w dziedzinie mediów elektronicznych” doceniona została Jej publikacja pt. Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu Youtube. Laureatka odebrała nagrodę w siedzibie KRRiT 17 czerwca 2021. Serdecznie gratulujemy nagrody!
IDMIKS
Poniżej pakiet informacyjny o wydarzeniu przekazany przez Laureatkę:
Przemówienie Laureatki:
„Dziękuję za przybycie wszystkim zgromadzonym – Ministrom, Przewodniczącemu KRRiTV, członkom KRRiTV, członkom Kapituły nagrody im. dra Pawła Stępki, dyrektorom departamentów w KRRiTV. Podziękowania te kieruję na ręce Pana prof. Janusza Kaweckiego, wspominając, iż badania nad książką rozpoczęły się w 2015 roku, a inspirowane były jubileuszową, X Konferencją Etyki Mediów, w której Pan Profesor brał osobisty udział i jako gość honorowy i jako prelegent. Kolejne podziękowania kieruję w stronę współorganizatora tego wydarzenia, czyli Uniwersytetu Warszawskiego i dwóch jego wydziałów: Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii oraz Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW.
Wyrazy uznania kieruję także w stronę Rodziny śp. dra Pawła Stępki – rodziców, którzy są członkami Kapituły, żony i córki Julii, wszystkich członków rodziny, którzy upamiętniają postać mojego równolatka, „człowieka w rozwoju”, osoby, która umiejętnie łączyła pasję naukową z praktycznym doświadczeniem zawodowym w ramach departamentu w KRRiTV. Drugie wydanie tej książki, o czym poinformował prezes Wydawnictwa - Adam Marszałek, chciałabym dedykować jego pamięci.
Nie sposób nie wspomnieć w momencie otrzymywania tej nagrody Księdza Profesora Michała Drożdża, Dziekana Wydziału Nauk Społecznych i społeczność Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJII. To właśnie Ksiądz Profesor, przez wiele lat Dyrektor tego Instytutu jest spirytus movens naszego rozwoju naukowego i wspiera nas i osobiście zachęcał do napisania tej książki. Osobą, która wspiera badaczy w rozwoju naukowym jest Pani Profesor Iwona Hofman, prezes PTKS i Dyrektor Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, która także troszczy się o rozwój naszego środowiska. Podziękowania kieruję także w stronę Fundacji im. Św. Królowej Jadwigi dla Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II z ks. Andrzejem Lichosytem na czele oraz Władz Rektorskich UPJPII, którzy uwierzą w kompetencje badawcze pracowników IDMIKS i wsparli wydanie książki „Lokowanie idei w reklamie”. Jeszcze raz dziękuję Panu Prezesowi Wydawnictwa Adam Marszałek, doktorowi Adamowi Marszałkowi za miłą niespodziankę i zapowiedź II wydania tej książki. Mam nadzieję, że prowadzone przeze mnie badania obszarów komunikacji perswazyjnej w nowych mediach okażą się wsparciem dla analiz całej przestrzeni komunikacji społecznej i mediów oraz przyczynią do odwoływania się w naszych relacjach – i tych zapośredniczonych medialnie i bezpośrednich - do dobrych idei i wartości, w trosce o pozytywną realizację wspólnych celów, zamierzeń i powinności”.
- link do materiału TVP Info:
https://www.youtube.com/watch?v=90eLDXm7jVk
- Na stronie KRRITV:
https://www.gov.pl/web/krrit/nagrody-krrit-im-dr-pawla-stepki-wreczone-po-raz-dziesiaty
3. Wirtualne media: